Pentru că Domo … şi pentru că greşeală

Pentru a înțelege de ce am pus acest titlu  vă rog sa priviți videoclipul următor şi o să înțelegeți cum a procedat magazinul Domo cu incidentul care s-a petrecut în noaptea trecută

Da, cam aşa :)…. O bâlbâilă super penibilă, prin care o să-și piardă un număr foarte mare de clienți.

Cum au procedat cei de la eMag când au făcut o gafă asemănătoare în urmă cu ceva timp, click aici

Cum au decurs lucrurile?

Eram pregătit să mă pun în pat, la somn, când primesc un mesaj de la un prieten, care mă atenționa cu privire la un preț foarte bun la o tabletă Samsung. Mai fac câteva verificări pe net să compar prețurile și găsesc pe blogul lui Radu Dumitru aceeași informație, despre o super “promoție” din partea magazinului Domo.

Am şi făcut print screen cu preţurile afișate.

gafa Domo

Am plasat două comenzi, în prima comandă două produse, iar în comanda a doua un produs. Am ales ca și metodă de plată, card bancar.

În scurt timp primesc mesajul de confirmare din partea magazinului în care ma înștiința  de faptul că această comandă a fost plasată şi procesată, apoi mai primesc un mail de confirmare din partea procesatorului de plăţi, în cazul magazinului Domo fiind vorba de  PayU

Domo comanda

Si Confirmare de plată din partea PayU pentru comanda facuta pe DOMO

Screenshot 2014-01-30 18.28.47

Bucuros voie mare, mai dau și eu mesaj la toţi prietenii pe care-i știam amatori de un asemenea preț și marea majoritatea al acestora au făcut comandă on-line.

Toate bune și frumoase până la amiază când primesc un mesaj pe telefonul mobil cum că, această comandă, a fost anulată pentru că a fost o greșeală de sistem.

Sms de la Domo

Pai, sincer mi se rupe de greșeala voastră de sistem . Eu am făcut comanda pentru un produs pe care voi , magazinul DOMO,  l-ați afișat pe site-ul vostru . Nu l-am afişat eu.  Nu e vina mea că voi nu verificați ceea ce puneți pe site. Bănuiesc ca aveți un trepăduș care muncește de zor și vă întreține platforma de  E-eCommerce și în rest nu mai verifică nimeni ce a fost postat şi cum a fost postat. Dacă voi (magazinul Domo) nu sunteți în stare să vă angajați un supervizor pentru a verifica ce a fost postat pe site-ul pe care-l aveți, asta e problema voastră și suportați problemele apărute. Bănuiesc că sunteți obligați să aveți şi o asigurare, noah, cu această ocazie vă puteți folosi de ea.

Acum să revin la problema cumpărătorului. Când am făcut comanda, banii au fost blocați în momentul în care a fost plasată comanda. Poate că în ziua cu pricina chiar aveam nevoie de banii respectivi și din cauză că am descoperit această promoție, am ales să amân alte priorități pentru această promotie. Aşa că nu accept mesajul vostru prin SMS și aștept să livrați produsul conform prețului pe care l-ați afișat pe site. Oricum, în cursul zilei de mâine o să depun şi o plângere la ANPC pentru acest incident.

Precum a scris și Cristi Serb în articolul acesta cel mai bine e să vă informați despre legislația privind  comerțul on – line pe următorul articol

Vă recomand şi părerea unui prieten programator în platformele de eCommerce

 Dacă mai sunteți în aceaşi situație vă rog să lăsați un comentariu, iar dacă aveți un blog în care ați postat despre acest incident vă rog să lăsați  link-ul spre articolul d-voastră.

About Naghiu Ovidiu

Impresii de călătorie de la un pasionat de călătorie.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Pentru că Domo … şi pentru că greşeală

  1. Noemi says:

    Ovidiu, nu pot să-ți dau dreptate. Nu ți s-a părut suspect că e de cinci ori mai ieftină decât în mod normal? Oricât de „mocăciune” o fi fost ea, dacă îți trebuiau banii pentru ceva cu adevărat prioritar, nu cumpărai tableta.
    Bucură-te în continuare de călătorii și nu te mai arunca la chilipiliuri!

    • Suspectă e faza că nu aveau o limitare de stoc. Setau un stoc de 100 bucăţi și când se termina trebuia să apară stoc epuizat. BTW…cu banii câștigați din două “chilipiruri” organizam ceva ieșire 🙂

  2. Sorin says:

    Am comandat si eu doua bucati 🙁

  3. Alina says:

    Pretul era foarte mic. Era clar ca e teapa 🙂 Totusi, Samsung e un brand

  4. Pingback: Comertul electronic si Domo | Ionut Iordache • e-Commerce enthusiast

  5. Am luat si eu bilet de avion la Wizz cu 50 ron dus-intors Cluj-Pisa. Nici prin gand nu mi-a trecut ca ar putea fi teapa doar fiindca autocarul din Cluj in Bucuresti e mai scump! pe ruta nu dus-intors, nu atatia mii de km ….
    Deci chestia asta ca e brand si e scump e irelevant, vezi pretul, cumperi!

    Greseala trebuie platita, e extraordinar cum au inceput ziua pe facebook dupa incident, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat … o totala lipsa de respect!

    • Chiar mă distram şi eu de postarea de pe pagina de FB a celor de la DOMO:
      “Buna dimineata! O cafea proaspata si suntem pregatiti pentru o zi minunata :)”
      Nu știau încă de gafa din noaptea respectivă :)))

  6. Adriana says:

    Ca bine ar fi fost sa fie adevarat. Pacat ca nu ti-au trimis-o.

  7. noi3 says:

    domo au avut pana ieri pe site allview p7 extrem 549 lei.azi era 699 l .am facut comanda ieri .platit tot cu card.sper sa primesc produsul luni daca nu opc si anpc.

  8. Popa says:

    daca vreti sa va luati cea mai mare teapa, va recomand sa cumparati de la domo
    O sa primit produsul fie diferit de cel comandat, fie defect, iar daca vreti sa va recuperati banii, la pastele cailor
    e doar un sfat din propria experienta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *