Pentru a înțelege de ce am pus acest titlu vă rog sa priviți videoclipul următor şi o să înțelegeți cum a procedat magazinul Domo cu incidentul care s-a petrecut în noaptea trecută
Da, cam aşa :)…. O bâlbâilă super penibilă, prin care o să-și piardă un număr foarte mare de clienți.
Cum au procedat cei de la eMag când au făcut o gafă asemănătoare în urmă cu ceva timp, click aici
Cum au decurs lucrurile?
Eram pregătit să mă pun în pat, la somn, când primesc un mesaj de la un prieten, care mă atenționa cu privire la un preț foarte bun la o tabletă Samsung. Mai fac câteva verificări pe net să compar prețurile și găsesc pe blogul lui Radu Dumitru aceeași informație, despre o super “promoție” din partea magazinului Domo.
Am şi făcut print screen cu preţurile afișate.
Am plasat două comenzi, în prima comandă două produse, iar în comanda a doua un produs. Am ales ca și metodă de plată, card bancar.
În scurt timp primesc mesajul de confirmare din partea magazinului în care ma înștiința de faptul că această comandă a fost plasată şi procesată, apoi mai primesc un mail de confirmare din partea procesatorului de plăţi, în cazul magazinului Domo fiind vorba de PayU
Si Confirmare de plată din partea PayU pentru comanda facuta pe DOMO
Bucuros voie mare, mai dau și eu mesaj la toţi prietenii pe care-i știam amatori de un asemenea preț și marea majoritatea al acestora au făcut comandă on-line.
Toate bune și frumoase până la amiază când primesc un mesaj pe telefonul mobil cum că, această comandă, a fost anulată pentru că a fost o greșeală de sistem.
Pai, sincer mi se rupe de greșeala voastră de sistem . Eu am făcut comanda pentru un produs pe care voi , magazinul DOMO, l-ați afișat pe site-ul vostru . Nu l-am afişat eu. Nu e vina mea că voi nu verificați ceea ce puneți pe site. Bănuiesc ca aveți un trepăduș care muncește de zor și vă întreține platforma de E-eCommerce și în rest nu mai verifică nimeni ce a fost postat şi cum a fost postat. Dacă voi (magazinul Domo) nu sunteți în stare să vă angajați un supervizor pentru a verifica ce a fost postat pe site-ul pe care-l aveți, asta e problema voastră și suportați problemele apărute. Bănuiesc că sunteți obligați să aveți şi o asigurare, noah, cu această ocazie vă puteți folosi de ea.
Acum să revin la problema cumpărătorului. Când am făcut comanda, banii au fost blocați în momentul în care a fost plasată comanda. Poate că în ziua cu pricina chiar aveam nevoie de banii respectivi și din cauză că am descoperit această promoție, am ales să amân alte priorități pentru această promotie. Aşa că nu accept mesajul vostru prin SMS și aștept să livrați produsul conform prețului pe care l-ați afișat pe site. Oricum, în cursul zilei de mâine o să depun şi o plângere la ANPC pentru acest incident.
Precum a scris și Cristi Serb în articolul acesta cel mai bine e să vă informați despre legislația privind comerțul on – line pe următorul articol
Vă recomand şi părerea unui prieten programator în platformele de eCommerce
Dacă mai sunteți în aceaşi situație vă rog să lăsați un comentariu, iar dacă aveți un blog în care ați postat despre acest incident vă rog să lăsați link-ul spre articolul d-voastră.
Pingback: Comertul electronic si Domo | Ionut Iordache • e-Commerce enthusiast